מלונות כשרים בחו"ל

מלון אמדאוס ונציה – Hotel Amadeus

מלון אמדאוס בונציה אמנם איננו בית מלון כשר ולא נכלל ברשימה המצומצמת של מלונות כשרים בונציה בהשגחה רבנית, אך הוא נכלל ברשימת המלונות המתאימים לדתיים וחרדים בונציה מסיבות אחרות – בראשן, העובדה כי מדובר במלון מפואר הנמצא ממש בגטו היהודי בונציה, במרחק הליכה קצר ממסעדות כשרות, קרוב לבית חב"ד, ומסיבות נוספות עליהן תלמדו בכתבה זו

אמדאוס, מלון מתאים לדתיים בונציה הוא בית מלון בדירוג 4 כוכבים ובמרחק 5 דקות הליכה בלבד מתחנת סנטה לוצ'יה בוונציה, מציע גן פרטי בו מוגש מדי יום מזנון ארוחת בוקר. זהו איננו בית מלון כשר אך הוא נחשב מתאים לחופשה בונציה לדתיים כי המלון ממוקם בקרבת הגטו היהודי בונציה, מרחק הליכה ממגוון מסעדות כשרות, וגם מבתי הכנסת ובית חב"ד שניתן למצוא ברובע היהודי בונציה. בנוסף, המיטות בחדרים הן מיטות יחיד מוצמדות. שומרי שבת יכולים לקבל בשבת מפתחות ידניים לחדרים (במקום אלקטרוניים).

בחדרי האירוח של בית המלון יש מיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצי לוויין ואינטרנט אלחוטי חינם.

המלון מוקם 10 דקות של הליכה מכיכר Piazzale Roma, ממנה ניתן להגיע באוטובוס אל שדה התעופה בונציה. אפשר להגיע בקלות יחסית אל כיכר סן מרקו, הכיכר הראשית עוצרת הנשימה של ונציה, בעזרת אוטובוס המים המפליג בתעלות של ונציה.

כדי להתרשם יותר ממלון אמדאוס ולקבל תחושה מציאותית של החופשה בבית המלון ואיכות החדרים, המאופיינים בעיצוב ונציאני קלאסי המזכיר ארמונות אצולה איטלקים, מומלץ לצפות בסרטון הוידאו של בית המלון אשר יסייע לכם לקבל החלטה לפני הזמנת חדרים במלון (ניתן להזמין חדרים מראש בקישור בסוף הכתבה)

מה אורחי מלון אמדאוס אמרו על בית המלון –

  • היה מעולה ובמיקום טוב – בעיקר לשומרי מצוות המעוניינים לאכול וללון באזור הגטו.
  • אחלה מיקום, בסמוך לגטו היהודי ולתחנת הרכבת. המארחים נחמדים. מלון נעים ונקי, עם שמירת חפצים. את ארוחת הבוקר לא אכלנו (אנחנו אוכלים כשר). מומלץ לדתיים בונציה בעיקר בגלל השבת. יש מפתח רגיל וקרוב לגטו היהודי.
  • כיהודים חרדים היה לנו מלון מאוד נוח לחופשה בונציה. מלון אמדאוס קרוב לבית חב"ד – 10-5 דקות ברגל. בשבת מקבלים דלתות ומפתחות לא אלקטרוניים. נחמד ונוח – מומלץ לשבת בונציה.
  • המלון במיקום מצוין וצוות נעים ואדיב. הגענו לחופשה בונציה עם תינוק – החדר היה מתאים ונוח עבור שהות עם תינוק. מבחינת עיצוב החדר מעט מיושן.

להזמנת חדרים במלון אמדאוס אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


Booking.com

הוספת תגובה

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.