מלונות כשרים בחו"ל
ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נוסעים, הנקרא גם ביטוח נסיעות לחו"ל הוא דבר שחובה עליכם לעשות לפני טיסה לחוץ לארץ – זהו ביטוח חובה לתיירים המסדיר מיקרים של תאונות, מחלות ועוד מיקרים שעלולים לגרום לכם נזק בחוץ לארץ, כאשר אתם לא מכוסים ע"י קופת החולים או חברת ביטוח הבריאות שלכם. כדי למצוא ביטוח נסיעות במחיר הכי זול כדאי להשתמש במנוע חיפוש חדשני להשוואת מחירי ביטוח נוסעים הנקראת smart (הקליקו על הבאנר למטה)

יש רמות כיסוי שונות של ביטוח נוסעים – הבסיסיים ביותר מסדירים הוצאות טיפול רפואי בחוץ לארץ. פוליסות ביטוח נסיעות מיוחדות, עם כיסויים מיוחדים, נדרשים למי שמתכוון לעסוק בפעילות ספורט אתגרי בחוץ לארץ או צריך תנאים מיוחדים. ביטוח נסיעות לחו"ל עם תנאי פוליסה טובים, יעזור לכם ליהנות מהטיול ללא דאגות ובידיעה שאם תצטרכו לקצר את הטיול ולחזור יותר מוקדם הביתה, תאבדו חפצים יקרים, או במקרה – חס וחלילה – של צורך בטיפולים רפואיים דחופים בזמן הטיול בחו"ל, יהיה לכם כיסוי ביטוחי.

כדי לחסוך בעלויות נסיעה לחו"ל כדאי כמובן לעשות השוואת מחירי ביטוח נוסעים – תוכלו לעשות זאת עם מנוע השוואת המחירים לביטוח נסיעות של חברת smart המופיע למעלה בכתבה זו, שיכול לחסוך עשרות אחוזים במחירי ביטוח נסיעות – איתו אפשר לבצע תוך דקה השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות שונות ולבצע הזמנה מיידית אונליין. זיכרו – עליכם להזמין ביטוח נוסעים לפני ההמראה לחו"ל!

השימוש במערכת להשוואת מחירי ביטוח נסיעות מומלץ מאוד כאשר מדובר על מבוטחים סטנדרטיים, אשר אינם סובלים מבעיות בריאות יוצאות דופן. יש אפשרות לקנות דרך המערכת ביטוח נסיעות בסיסי וזול ואפשר גם להרחיב את כיסוי הפוליסה בכל מיני תוספות – במנוע החיפוש של Smartt תוכלו לעבור על כל ההרחבות האפשריות ולראות מה רלוונטי עבורכם. כמובן – כדאי לקנות רק ביטוח שרלוונטי לצרכיכם. אפשר גם להסתכל איך מחיר ביטוח נסיעות משתנה עם כל תוספת כיסוי שאתם מוסיפים.

כאשר קונים ביטוח נוסעים אונליין מומלץ תמיד לקרוא את תנאי הפוליסה לפני הטיסה לחו"ל, לעבור על כל הסעיפים ולקנות את כל ההרחבות הדרושות לטיול שלכם. בנוסף, שימו לב לתקרות הכיסוי בתנאי הפוליסה, המקרים החריגים וכדומה לפני קניית ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.