מלונות כשרים בחו"ל

קינג גראנד בוטיק הוטל, פנום פן, קמבודיה – King Grand Boutique Hotel

לא פשוט למצוא מלון כשר בקמבודיה, אבל מלון גראנד בוטיק הוטל בפנום פן יכול להיות אופציה טובה לתיירים דתיים המגיעים לחופשה במדינה האקזוטית. המלון קרוב מאוד לבית חב"ד, והוא מאפשר הזמנת חדרים עם מיטות נפרדות ומפתחות רגילים לשומרי שבת.

מלון קינג גרנד בוטיק הוא מלון בדירוג של ארבעה כוכבים, והוא נחשב מלון ידידותי לדתיים, שומרי כשרות ושבת. המלון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מהארמון המלכותי ומהמוזיאון הלאומי, ובמרחק של שלוש דקות הליכה מבית חב"ד קמבודיה. המלון נמצא גם בקרבת היכל הכנסים צ'קטומוק (במרחק של 450 מטרים), וקניון Aeon (במרחק של 2.8 ק"מ). נמל התעופה הקרוב ביותר למלון הוא שדה התעופה פנום פן, שנמצא במרחק של 11.6 ק"מ מהמלון. הסעות מ/אל שדה התעופה ושירותי הסעות זמינים בתשלום נוסף.

אורחי המלון יכולים ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם באזורים הציבוריים. חדרי המלון ממוזגים, עם נוף של העיר. בחדרים ניתן למצוא טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, כספת, מיני בר ואמצעים להכנת תה וקפה. חדרי הרחצה כוללים מקלחת חמה ומייבש שיער.

ניתן להזמין חדרים עם מיטות נפרדות במקום מיטה זוגית, וקיימת אפשרות לפתיחת החדרים במפתח, לשומרי שבת.

דלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה עבור המרת מט"ח, הזמנת סיורים, אחסון מזוודות ושירותי כרטוס. כמו כן, המלון מספק שירותי פקס וצילום מסמכים.

מסעדת King Grand ממוקמת בקומת הקרקע ליד בריכת השחייה, ומגישה מבחר של מאכלים מהמטבח האסייתי והאירופאי. שומרי כשרות יוכלו להשיג אוכל כשר דרך בית חב"ד קמבודיה, שכאמור, נמצא במרחק הליכה של מספר דקות מהמלון, כך שניתן להגיע אליו ברגל גם בשבתות.

חוות דעת של מבקרים במלון

"פשוט בית מלון מעולה לפנום פן. הגענו אחרי שהתאכזבנו ממלון שסגרנו והתגלה כאכסנייה. החדרים היו נקיים והצוות היה מאוד נעים ועזר בכל מה שביקשנו."

"השהייה השנייה שלי כאן. במיקום טוב, 5 דקות הליכה לגדת הנהר, ו-20 דקות הליכה למקומות בילוי (או נסיעה של 5 דקות בטוק טוק !!). המלון היה נקי, צוות ידידותי נהדר."

"באופן כללי, מדובר במלון קטן הממוקם במרכז. יש את כל האטרקציות המרכזיות בקרבת מקום. הרבה מסעדות. לגבי המלון עצמו, בריכת הגג היא קטנה מאוד, כמו גם החדר בו שהינו. לחדר האמבטיה היה ריח לא נעים. עם זאת, החדר היה נקי, היו כל האביזרים הדרושים לשהייה נוחה. ארוחת בוקר טובה וטעימה מאוד!"

להזמנת חדרים במלון קינג גרנד בוטיק בפנום פן, קמבודיה לחצו כאן

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.