מלונות כשרים בחו"ל

לוס אלטוס ריזורט, קוסטה ריקה – Los Altos Resort

אם אתם מתכננים חופשה בקוסטה ריקה, ואתם מחפשים מלון כשר, שמתאים למשפחות דתיות או מסורתיות, כדאי לכם לשקול להזמין את אחת הסוויטות המפנקות באתר הנופש לוס אלטוס ריזורט. צוות המלון ישמח להשכיר לכם כלי בישול ואוכל כשרים, להפנות אתכם לחנויות מזון בסביבת המלון בהן תוכלו למצוא מצרכים כשרים, או להזמין עבורכם ארוחות ארוזות ממסעדה כשרה, אותן תוכלו לחמם בסוויטה. לוס אלטוס ריזורט הוא מקום האירוח היחיד המציע אוכל כשר באזור שמורת הטבע מנואל אנטוניו, שנחשבת לאחד המקומות הקסומים בקוסטה ריקה.

לוס אלטוס ביץ' ריזורט אנד ספא הוא מלון בדירוג של חמישה כוכבים, הממוקם בלב שמורת הטבע הקסומה מנואל אנטוניו, קוסטה ריקה. המקום מציע סוויטות מפוארות עם מטבח מאובזר ומרפסת. במלון אינטרנט אלחוטי חינם ובריכה חיצונית.

המקום מתאים במיוחד למשפחות דתיות ו/או שומרות כשרות, משום שלוס אלטוס ריזורט הוא מקום האירוח היחיד באזור מנואל אנטוניו המציע אוכל כשר, לבישול עצמי או אוכל מוכן ממסעדה כשרה. צוות המלון יעשה כל שביכולתו כדי שיהיה לכם קל ונוח ליהנות מחופשה כשרה בקוסטה ריקה.

אם תרצו לבשל בעצמכם, המלון מציע כלי בישול, צלחות וסכו"ם כשרים (בשרי בלבד) במחיר השכרה יומי נמוך. את הזמנת הכלים מבצעים במהלך הזמנת החדרים במלון. ניתן למצוא מוצרים כשרים רבים בסופרמרקטים המקומיים הקרובים למלון, וכמו כן ניתן לרכוש בשר בקר ועוף כשרים בחנויות הכשרות בסן חוזה.

במידה ואינכם רוצים לבשל במהלך החופשה בקוסטה ריקה, אתר הנופש לוס אלטוס משתף פעולה עם מסעדת סברס, המציעה ארוחות כשרות טעימות. תוכלו להזמין מראש את כל הארוחות למהלך השהות שלכם, או להזמין ארוחות בודדות. הארוחות מגיעות ארוזות, וניתן לחמם אותן במטבח המלון או במטבחון הדירה. המסעדה ממוקמת במרחק נסיעה של כשעה ועשרים דקות מהמלון, ולכן יש להזמין את הארוחות מבעוד מועד. הזמנת אוכל מהמסעדה הכשרה כרוך בתשלום דמי משלוח, ולכן מומלץ להזמין במרוכז את כל הארוחות שתידרשו להן במהלך השהות בלוס אלטוס. כמו כן, קחו בחשבון, שבשבתות ובחגים יהודיים המסעדה סגורה, ולכן רצוי לבצע את ההזמנה שלכם די זמן מראש.

הסוויטות המעוצבות באתר הנופש והספא לוס אלטוס ביץ' מצוידות במיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין ונגן DVD. בכל חדר רחצה יש מקלחת מרווחת וגם אמבטיה.

האורחים יכולים לבלות את היום על שפת הבריכה או לבקר במרכז הכושר. יש גם ספא ואזור חוף מבודד, בו אפשר ליהנות מהשקט והשלווה של הסביבה הפסטורלית.

המלון נמצא במרחק של 11 דקות הליכה מחוף הים ובמרחק של 5 דקות נסיעה מחוף מנואל אנטוניו. החניה במלון היא ללא תשלום. נמל התעופה הבינלאומי חואן סנטמריה נמצא במרחק של 2.5 שעות נסיעה מהמלון.

חוות דעת מבקרים

"מלון דירות פשוט מושלם! קבלנו דירה ענקית עם נוף לים, חדר (ענק) לכל ילד עם מרפסת פרטית וטלוויזיה אישית. מטבח מאובזר, עיצוב מודרני, נקי, צוות שירותי ומקסים. בבריכה יש ג'קוזי חם עם נוף לים יש חוף פרטי למלון, שרב הסיכויים שתהיו שם לבד. יש להם סיורים במתחם המלון, שלא לקחנו, אבל זה לגמרי יכול להיות במקום להגיע לפארק מנואל אנטוניו! יש שם תוכים ענקיים קופים וכל מה שתראו במנואל אנטוניו! ארוחת בוקר עשירה וגם המיקום מעולה!! מומלץ!!!!!!"

"מלון מדהים!!!! נוח, גדול, נקי, נעים, צוות אדיב, בעלים מקסימים."

"הדירות גדולות מאוד ומאובזרות היטב. מיטות נוחות. אהבתי את המרפסות. בריכה נהדרת נוף מדהים. הצוות לא יכול להיות יותר נעים ומועיל ברחבי אתר הנופש. הגענו מאוחר מאוד ואיש צוות הסיע אותנו למסעדות מקומיות כדי לראות אם יש כאלה פתוחות. ארוחת הבוקר הייתה מקסימה. נהדר לראות את חיות הבר מסביב. בהחלט נחזור שוב."

להזמנת חדרים באתר הנופש לוס אלטוס, קוסטה ריקה, לחצו כאן

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.