מלונות כשרים בחו"ל

מלון פריימר קייפטאון – Premier Hotel Cape Town

מלון פריימר קייפטאון מציע אירוח 4 כוכבים כשר לחלוטין, כולל מסעדה, בר ומתקני כנסים, ויכול להתאים למשפחות דתיות המגיעות לחופשה בדרום אפריקה.

פרמייר קייפטאון ממוקם בלב הקהילה היהודית של הפרבר סי פוינט ובמרחק קצר מ-Marais Road Shul (הקהילה היהודית של גרין וסי פוינט), ובאופן טבעי, משרת קהל לקוחות יהודי, כך שהמקום ערוך לארח משפחות שומרות כשרות. המתקנים הכשרים במלון פרמייר קייפטאון כוללים שני מטבחים כשרים נפרדים, אחד בשרי ואחד חלבי, הנמצאים בפיקוח בית הדין הרבני של קייפטאון. המלון מציע חבילות כשרות "הכול כלול" לאורחים יהודים, בינלאומיים ומקומיים, עם ארוחות ערב משותפות ביום שישי הראשון של כל חודש.

במלון 130 חדרים מודרניים, כולל חדרי אירוח מסוגננים, עם ריהוט עץ וחדרי רחצה מודרניים, המצוידים במכונת קפה וטלוויזיה בלווין. מרוב החדרים נשקפים נופים של הר השולחן, סיגנל היל או האוקיינוס האטלנטי.

המלון נמצא במרחק של 3 דקות הליכה מחוף הים, ובקרבת אטרקציות תיירותיות מובילות בקייפטאון, כולל מפל V&A והר השולחן. החופים היפים של קאמפס ביי וקליפטון נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה מהמלון.

למי שמבקשים לערוך סיורים בעיר, ניתן למצוא תחנת אוטובוס אדומה במרחק 350 מ' מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי של קייפטאון נמצא במרחק של 20 ק"מ משם, ושירות הסעות זמין.

חוות דעת מבקרים במלון

"אהבנו הכול. היה מושלם וגם המחיר לא יקר. אזור מעולה לשהות בו. היינו משפחה עם 4 ילדים וסבתא. שני חדרים עם סה"כ 8 מיטות, שהפכו לזוגיות, הספיקו והיה עוד מקום. זרקנו לפח קבלה שהיינו צריכים אותה. התקשרנו והם שלחו לנו מייל עם הקבלה ליעד שאליו נסענו ביוהנסבורג. תודה למלון לצוות ולמנהלים."

"השהות הייתה נעימה. שירות טוב מהצוות בעת הצורך."

"מקום נחמד. אנשים נהדרים עובדים שם. בהחלט אחזור."

"נוף מקסים מהחדר שלי, ובמרחק הליכה מהטיילת."

להזמנת חדרים במלון פרמייר קייפטאון לחצו כאן

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.