מלונות כשרים בחו"ל

מלון 770, פלאיה דל כרמן, מקסיקו – Hotel 770

אם אתם מחפשים מלון כשר במקסיקו, מלון 770 בפלאיה דל כרמן, הנמצא בקרבת בית חב"ד, והמספק מגוון שירותים ליהודים דתיים או שומרי מסורת, יכול להיות אופציה נהדרת עבורכם. המלון נמצא בקרבת חופי הים והשדרה המרכזית של עיר החוף, וניתן ליהנות בו מארוחות כשרות במסעדת המלון או לבשל במטבח כשר ארוחות ביתיות ממוצרים כשרים שניתן להשיג בסופרמרקט ובקצביה של המלון.

מלון 770 הוא מלון בדירוג 3 כוכבים, בלב עיר החוף פלאיה דל כרמן שבמקסיקו. המלון ממוקם במרחק של 3 דקות הליכה מהשדרה החמישית התוססת, בה ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדות, ברים וביסטרואים.לפלאיה דל כרמן יש חופים יפים ובתוליים של חול לבן, הנמצאים במרחק של 10 דקות הליכה מהמלון. מועדון החוף Mamitas נמצא במרחק של 1.3 ק"מ מהמלון. עוד ניתן למצוא בסביבת המלון סופרמרקט של וולמארט, במרחק של 180 מ' בלבד.

במלון 770 מתגאים בשירות הייחודי שניתן במקום לצרכים המיוחדים של מבקרים יהודים, ובמתקנים שהמלון מציע למבקרים דתיים ושומרי כשרות בכל ימות השנה:

מקווה: פועל בימים א-ה, בין השעות 20:00-23:00. במוצ"ש, החל מ-45 דקות אחרי צאת השבת. בימי שישי ובחגים, בתיאום מראש.

מסעדה כשרה: מסעדת הבית של המלון מגישה תפריט כשר וטעים של מטבח מקסיקני ויהודי. הארוחות הכשרות במסעדה הן עונתיות, וכוללות בשרים צלויים מסורתיים ושפע של מרכיבים טריים מהחוף המקסיקני.

סופרמרקט ואטליז כשרים: מלון 770 מציע מטבח כשר לשימוש האורחים המבקשים לבשל בעצמם ארוחה ביתית. ניתן למצוא מגוון חומרי גלם כשרים בסופרמרקט ובאטליז, המציעים תוצרת מקומית.

השירותים הללו, כמו גם היחס של המלון למבקרים יהודים, הופכים את מלון 770 למלון מומלץ לדתיים במקסיקו, והוא אופציה מצוינת לחופשה משפחתית לשומרי מסורת.

מבחינת אמצעי התחבורה באזור, המלון נמצא במרחק של 600 מ' מתחנת האוטובוס הבינלאומית ADO, ו-1.2 ק"מ מרציף המעבורת לקוזומל.  שדה התעופה Cancun International מרוחק כ-50 דקות נסיעה מהמלון.

במלון יש בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם, חדרים עם כניסה פרטית, מיזוג אוויר, כספת, חדר הלבשה, מגהץ, ערוצי כבלים וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. חדר הרחצה כולל מוצרי טיפוח ללא תשלום.

בית המלון מציע למבקריו שירות לרכישת כרטיסים, דלפק תיור ואחסון מטען.

ביקורות אורחים

"המלון ממוקם קרוב לעיר ולבית חב"ד. צוות אדיב מאוד ומסביר פנים."

"צוות המלון מאוד ידידותי. הכול נראה חדש או מתוחזק היטב. החדר היה גדול ושקט, המקלחת חמימה עם לחץ מים טוב. המיטה הייתה מעולה, עם מזרן קשיח מספיק  לתמוך בגב בלי לתת תחושה של נוקשות. רק כמה הערות שוליות: השמפו והמרכך לא היו בכמות מספקת. כמו כן, היה נחמד אם היה אור קריאה קטן לצד המיטה."

"מיקום מצוין. הצוות היה ידידותי. החדר היה בסיסי, אבל היה בו כל מה שנדרש. בחדר בו שהיתי, החלונות פנו למסדרון, כך שלא יכולתי לפתוח את הווילונות, משום שכולם יכולים לראות מה קורה בפנים, ולכן החדר היה מעט חשוך. יש בריכה קטנה על הגג, שגם היה הייתה מוצלחת. היה נחמד אם היו מנקים את החדרים בתדירות גבוהה יותר."

להזמנת חדרים במלון 770 לחצו כאן

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.