מלונות כשרים בחו"ל

פארק אין & סוויטס – Park Inn & Suites, ונקובר

לא פשוט למצוא מלון לדתיים בונקובר, אבל אם בכל זאת אתם מעוניינים בחופשה בוונקובר, כדאי למצוא מלון שממוקם בקרבת מסעדות כשרות, ובמיקום מרכזי, שיאפשר לכם להשיג אוכל כשר ושירותים נוספים הנדרשים לכם, כמו מלון פארק אין & סוויטס. במלון תוכלו למצוא חדרים עם מיטות נפרדות (מעין מיטה יהודית), המתאימים לאירוח משפחות עם ילדים וגישה נוחה לבתי חב"ד ולמסעדות כשרות.

מלון פארק אין & סוויטס  (Park Inn & Suites by Radisson) בעיר ונקובר בקנדה הוא מלון בדירוג 3 כוכבים, ממוקם במרחק של כ-7 דקות הליכה מאזור המסעדות הכשרות במרכז העיר. בונקובר פועלים מספר בתי חב"ד, הממוקמים במרחק של כ-10 דקות נסיעה מהמלון, בהם ניתן לקבל שירותים לשומרי מסורת ולשומרי כשרות הנמצאים בעיר.

מקומות נוספים אליהם ניתן להגיע בקלות מהמלון הם חוף קיטסיליאנו (Kitsilano) כשלושה ק"מ מהמלון, מרכז העיר וונקובר (כ-10 דקות נסיעה) והשוק הציבורי של גראנוויל איילנד (Granville Island) (20 דקות הליכה).

במלון ניתן למצוא חדרים עם מיטות נפרדות, ויחידות המתאימות לאירוח משפחות עם ילדים. חדרים נבחרים מציעים נופים של וונקובר והרי החוף הצפוני.

כל החדרים כוללים טלוויזיה, מיקרוגל, מכונת קפה, מקרר קטן, ושולחן רגיל או שולחן עבודה. אורחי המלון נהנים משירות אינטרנט אלחוטי חינם. כמו כן, במלון פועל מרכז כושר לשימוש האורחים.

חנייה בתשלום זמינה במלון.

ביקורות מבקרים במלון:

נקי, נוח, קל לגישה מתחנת המטרו, נוף יפה לנמל ולהרים בחדרים בקומות הגבוהות. תודה מיוחדת על כוסות הקפה בחדר. הן  שימשו אותנו כשהתעוררנו ויצאנו מוקדם, ורצינו לקחת איתנו את הקפה, ולא לשתות מיד.

הכול היה מצוין. ההיגיינה, הניקיון, הנוחות והצוות כולם היו מצוינים. החדרים היו מרווחים. יכולתי לצפות מהחדר ברוב העיר ובהרים של ונקובר היפה.

המיקום היה מושלם עם גישה נוחה לבית החולים. כמו כן קל למצוא מקומות לאכול בערב. היה לנו נוף יפה על פאלק קריק מהחדר שלנו. לא היה רועש בכלל למרות היותו ממש במרכז העיר. מיטה נוחה.

אני כמעט תמיד עובד קצת כשאני נוסע וה-"תפוקה" שלי תלויה מאוד באווירה. עיצוב החדר היה מינימליסטי, יעיל ועם צבעים ניטרליים, מה שהופך אותו "תורם לריכוז". עיצוב החדר היה בדיוק כמו שרציתי, והחדר נראה חדש לגמרי, שזה יתרון עצום.

להזמנת חדרים
Booking.com

הוספת תגובה

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.