מלונות כשרים בחו"ל

מלון רנסנס איזמיר (Renaissance Izmir Hotel)

אם אתם מחפשים מלון בטורקיה לשומרי כשרות, מלון רנסנס איזמיר (Renaissance Izmir Hotel) יכול להיות אופציה מוצלחת עבורכם. על אף שאין מדובר במלון עם כשרות, תוכלו להזמין בו ארוחת בוקר כשרה, ולפתוח את היום בלי למהר לצאת מהמלון למסעדה כשרה או להכין לעצמכם את הארוחה החשובה ביותר ביום. בנוסף, תוכלו ליהנות מכל הפינוקים וההנאות של מלון חמישה כוכבים, שממוקם קרוב לשפת הים ולאטרקציות תיירותיות נוספות, שיש לעיר איזמיר להציע למבקרים בה.

מלון רנסנס איזמיר הוא מלון בדירוג חמישה כוכבים, ידידותי לשומרי כשרות, השוכן במיקום מרכזי בלב העיר איזמיר שבטורקיה, במרחק הליכה קצר מטיילת קורדון הפופולרית לאורך חוף הים. נמל התעופה איזמיר עדנאן מנדרס נמצא במרחק של כ-17 ק"מ מהמלון.

במלון מוגשת ארוחת בוקר כשרה, על פי הזמנה. המלון מתאים לאירוח משפחות (ניתן לבקש להוסיף לחדר לול תינוק, ללא עלות נוספת), ויש אפשרות להזמין חדר עם שתי מיטות יחיד נפרדות, במקום מיטה זוגית.

מלון רנסנס איזמיר נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה מרחוב בתי הכנסת (Havra Sokagi) של איזמיר, מהאטרקציות הפופולאריות בקרב תיירים יהודים, ובמרחק של כעשרים דקות נסיעה מבית הכנסת בית ישראל, שנחשב לבית הכנסת היפה והמפואר ביותר באיזמיר, ויש שיאמרו במזרח הקרוב כולו.

כל חדרי המלון כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין ומיני בר. חדר הרחצה הפרטי מציע מוצרי טיפוח ללא תשלום, מייבש שיער ומקלחת או אמבטיה עם כיור ייחודי בסגנון חמאם טורקי.

אורחי המלון יכולים ליהנות משירות חדרים, שירותי כביסה, המרת מט"ח, ניקוי יבש ודלפק תיירים, בו ניתן לקבל מידע ולהזמין סיורים וכרטיסי כניסה לאטרקציות שונות באזור. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם באזורים הציבוריים של המלון. כמו כן, המלון כולל בריכה מקורה, חמאם טורקי, סאונה ומרכז כושר.

ביקורות מבקרים במלון

"מיקום מושלם, חדרים נקיים, צוות נחמד מאוד וקשוב (!), מתקנים טובים (בריכה/ספא/חמאם), ארוחת בוקר טובה."

"החדרים יפים ומרווחים. היה לי נוף מקסים של מרחב ירוק ושל העיר מעבר לו. מקום נקי מאוד ומצעים נוחים. הצוות היה מאוד מועיל."

"המלון קרוב מאוד לים ולרחובות הסואנים של הנמל. הצוות ידידותי ועוזר מאוד, אפילו בדיקות PCR לקורונה מאורגנות במקום."

"מלון נחמד מאוד. החדרים מרווחים ויפים, במיוחד המיטה. המיקום קרוב להכול והצוות היה מאוד מועיל. נשארנו רק לילה אחד אבל זו הייתה חוויה טובה. אם הולכים בכביש מגיעים לשדרה מדהימה ליד החוף המלא במסעדות ובתי קפה. החלונות אטומים לרעש."

"המיקום קרוב לטיילת. היינו עם מכונית, כך שהמיקום הזה היה טוב לנו. חדר יפה, נקי, יוקרתי. ביום האחרון שלנו במלון, לא בטוח איך או למה, הרחנו עשן סיגריות בחדר. אני מניח שאיזה אורח הדליק אחד בחדר שלו."

"הייתי מאוד מרוצה מהמקום. הצוות היה ידידותי ומועיל בכל עת, ארוחות הבוקר היו נחמדות, כמו גם האוכל במסעדה למעלה – הנוף מהמם. היה לי חדר עם חטיפי ערב בטרקלין המלון. הצוות שם דאג לי כל הזמן – הם המשיכו להגיש לי שתייה קלה וחטיפים כשהייתי עסוק בעבודה. היה לי חשוב שיהיה מקום שבו אפשר לעבוד בשקט. מהירות ה- WiFi הייתה טובה כל הזמן. שירות הכביסה היה מהיר. המיטה וחלוקי הרחצה נוחים במיוחד. 🙂 בסך הכל, אני ממליץ בשמחה על המקום, ואני עומד לחזור אליו בפעם הבאה שאגיע לאיזמיר."

להזמנת חדרים



Booking.com

הוספת תגובה

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.