מלונות כשרים בחו"ל

מלון אזימוט אולימפיק מוסקבה (AZIMUT Hotel Olympic Moscow)

אם אתם מתכננים חופשה במוסקבה, ואתם מחפשים מלון במיקום מרכזי, ידידותי לדתיים, שומרי מסורת, שומרי שבת ו/או שומרי כשרות, מלון אזימוט אולימפיק מוסקבה (AZIMUT Hotel Olympic Moscow) יכול להיות אופציה מתאימה עבורכם. המלון מגדיר את עצמו "ידידותי ליהודים", וצוות המלון מכיר ומודע לצרכים הייחודיים של יהודים שומרי מסורת.

מלון אזימוט אולימפיק מוסקבה, רוסיה, הוא מלון בדירוג ארבעה כוכבים, ממלונות הקונגרסים הגדולים ביותר במוסקבה. במטרה לספק תנאים נוחים למבקרים מרחבי העולם, המגיעים ממסורות ומדתות שונות, המלון מוגדר, בין היתר, כ-"ידידותי ליהודים", וניתן להזמין בו מראש ארוחות כשרות, חדרים עם מיטות נפרדות במקום מיטה זוגית ואפשרות לקבלת מפתח במקום כרטיס מגנטי לשומרי שבת.

המלון ממוקם במרחק כמה דקות נסיעה מבית חב"ד מרינה רושצא, שם ניתן למצוא את כל השירותים הניתנים ליהודים וישראלים הנמצאים בחו"ל, כגון: מסעדות כשרות, שירותי דת, אירוח לשבת, אולם אירועים וכמובן, עזרה והכוונה על ידי שלוחי חב"ד דוברי עברית.

כמו כן, המלון נמצא בקרבת פארק יקטרינינסקי, במרחק של 5 דקות הליכה מאצטדיון אולימפייסקי, 10 דקות הליכה מתחנת המטרו פרוספקט מירה ו-10 דקות נסיעה מהכיכר האדומה במוסקבה.

במלון יש 496 חדרים, וכולל קומת מנהלים וטרקלין מנהלים למבקרים השוהים בו למטרות עסקיות.

חדרי המלון נהנים מעיצוב מודרני בגוונים טבעיים חמים. החדרים מצוידים במיני בר, טלוויזיה בלוויין ומצעים יוקרתיים.

אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל רחבי המלון.

עוד ניתן למצוא במלון אזימוט אולימפיק מוסקבה: מרכז כושר, בריכה מקורה, סאונות, אמבט ספא ועיסוי תאילנדי.

ביקורת מבקרים במלון

”ארוחת בוקר טובה, מיקום קרוב למרכז, שאטל חינם מהמלון לכיכר האדומה, בריכה וחדר כושר, רב של חב"ד נמצא במלון.”

”חדר נקי ומסודר ספא מצוין. ידידותי לנקודה היהודית.”

"מלון נחמד. צוות מקסים ועוזר. יש בקומה שישה חדרים עם מפתח ולנו לא נשאר. כשאתה מגיע בשבת הם לוקחים אותך לחדר בלי להגיד מילה. מכירים היטב את כל הנושא של שבת. בחדר יש קומקום ואמצעים להכין שתיה חמה ומיני בר. מונית לכל מקום בחמישה עשר עד עשרים שקלים. מהר ונוח. הצוות היה מאוד שירותי ואדיב. נכון לכל בקשה או ייעוץ על אתרים ומקומות. יש צ'יינג' נוח בשערים סבירים בקומה הראשונה של המלון… היתרון הוא הקירבה למרכז היהודי במרינה רושצה (כעשרים דק הליכה). מוניות מגיעות תוך שתי דק לאן שצריך."

”המיקום מצוין, המלון נקי והשירות אדיב וארוחת הבוקר מגוונת, הבריכה והספא מצוינים. נהנינו מכל רגע.”

"ארוחת בוקר עשירה מאוד , המיקום 15 דקות מהמטרו, המלון מקסים יש בו את כל הפינוקים הצוות אדיב, מיקום מרכזי חדרים גדולים היה נפלא. יש בר מעולה למלון. מומלץ."

”מלון מסודר נקי ארוחה בוקר טובה בריכה מופעלת מוקדם בבוקר עד מאוחר.”

להזמנת חדרים



Booking.com

הוספת תגובה

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.