מלונות כשרים בחו"ל

הסעות משדה התעופה

טיפ חשוב מאוד שיכול לשפר כל טיול בחו"ל הוא שעדיף להזמין מראש העברה לבית המלון משדה התעופה – עוד לפני שאתם ממריאים. מטיילים פחות מנוסים בד"כ מזניחים נושא זה ונאלצים לחפש מונית בנמל התעופה אחרי הנחיתה – זה בעייתי מאוד גם כי נהגי מוניות בשדה התעופה (רוב שדות התעופה בעולם) ידועים כתחמנים' ולפעמים רמאים ממש' והם מנצלים את התמימות של תיירים, וגם כי במדינות מסוימות אתם עלולים להמתין זמן רב למונית מתאימה שתיקח אתכם אתכם למלון, במיוחד אם נחתתם בשעה עמוסה או שאתם קבוצת נוסעים גדולה. בנוסף, אתם עלולים לסבול מקשיי תקשורת, ואם אתם טסים עם הילדים וזקוקים למושבי בטיחות תיתקלו בבעיה. חיפוש מונית בנמל התעופה אחרי טיסה וכל הפרוצדורות של שדה התעופה גם עלולה להיות מלחיצה וזאת לא דרך טובה להתחיל חופשה בחו"ל ברגל ימין.

גם הזמנה מראש של מונית לשדה התעופה בחו"ל איננה פשוטה – צריך לאתר טלפון של תחנת מוניות או נהג מונית בחו"ל ולפעמים להסתבך עם שפה זרה, וקש להסתמך על כך.

העידן המודרני יצר לנושא זה פיתרון חדש ומפתיע –  מנוע חיפוש בשם kiwitaxi  המתמחה בהשוואת מחירי מוניות בעולם, בדגש על העברות לבית המלון מנמל התעופה עבור תיירים ברחבי העולם. דרך מנוע Kiwitaxi – תיבת החיפוש הצהובה שתמצאו למטה בדף זה – תוכלו להזמין הסעה משדה התעופה או העברה חזרה מהמלון לשדה התעופה מראש. ניתן להזמין באמצעות השירות שלל סוגי מכוניות – לא רק מוניות רגילות אלא גם מיניבוסים או רכבי יוקרה. אם נחוצים לכם שירותים מיוחדים כמו כסאות בטיחות לילדים תוכלו לציין זאת בהזמנה – מדובר ביתרון משמעותי לעומת המוניות שמחכות בשדה התעופה ובד"כ אין להן בוסטרים לילדים.

נהג ההסעה יפגוש אתכם בשדה התעופה כשהוא נושא שלט עם שמכם, יעזור לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון או ליעד שנקבע, במחיר שקוף והוגן שנקבע מראש לפי מחירון עוד לפני שהמראתם לחופשה, בלי לחצים, תחמנויות והתמקחויות. אם תיתקלו באיזושהי בעיה או אם שכחתם משהו במכונית – תוכלו ליצור קשר אונליין עם צוות התמיכה של חברת קיוויטקסי והם יטפלו בכל בעיה.

להזמנת העברה משדה התעופה בחו"ל למלון השתמשו במנוע החיפוש:



 

בקופסת החיפוש הצהובה תוכלו להכניס (באנגלית) את שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים להזמין העברה למלון, עיר בעולם או בארץ בה אתם מעוניינים להזמין מונית או תחנה ספציפית כמו שם נמל או תחנת רכבת.

אח"כ מלאו את התאריך בו תרצו להזמין העברה משדה התעופה, את שעת הנחיתה (הביאו בחשבון זמן להחתים דרכונים ולאסוף מזוודות), מספר הטיסה, את כתובת המלון או המקום שאליו עליכם להגיע, והשלימו פרטים נוספים על הנסיעה כמו עצירות ביניים והערות. לאחר מילוי הפרטים, כולל שמכם, תוכלו לבצע את התשלום אונליין באמצעות כרטיס אשראי וההזמנה תאושר ע"י שירות ההסעות.

נהג של שירות ההסעות המקומי המורשה מטעם מנוע החיפוש להזמנת הסעות יפגוש אתכם במקום ובזמן המיועד כשהוא מחזיק שלט עם שמכם. הנהג יסייע לכם עם המטען ויוודא שתגיעו ליעד בצורה הכי נוחה – kiwitaxi  הוא שירות בינלאומי מומלץ שצבר ניסיון ומוניטין בהעברות משדה התעופה עבור תיירים רבים וסוכני נסיעות ברחבי העולם והם מקפידים לעבוד עם נהגי מוניות ברמה הכי גבוהה בלבד.

הוספת תגובה

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.