מלונות כשרים בחו"ל

חבטור פאלאס דובאי Habtoor Palace Dubai

מחפשים מלונות כשרים בדובאי? בהחלט ישנן סיבות להתלבט מאחר ויש מיגוון רחב יחסית של בתי מלון כשרים בדובאי עם לא מעט אפשרויות למטיילים שומרי מצוות. חבטור פאלאס דובאי הוא מלון פאר בדירוג חמישה כוכבים בדובאי עם תעודת כשרות, בו ניתן ליהנות מאוכל כשר בדובאי בלי להתפשר על סטנדרט היוקרה של העיר

חבטור פאלאס דובאי, מלון כשר בדובאי בדירוג 5 כוכבים עם כשרות בהשגחת בן ציון רבינוביץ, שוכן ברחוב המרכזי Sheikh Zayed Road. הוא מציע אירוח איכותי באל חבטור סיטי (Al Habtoor City). מתחם נופש עירוני משולב הראשון מסוגו של דובאי. על גדות התעלה המהממת, המלון מציע לאורחיו שתי בריכות שחיה פתוחות על הגג, באמצע צמחיה שופעת. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון.

כל חדרי האירוח בבית המלון אלגנטיים ומרווחים, וחוץ מהם יש גם 52 סוויטות, וסוויטות הדגל המפוארות "סוויטת בנטלי" ו"סוויטת סר וינסטון צ'רצ'יל". כל יחידת אירוח כוללת טלוויזיית LCD, מיני בר, חדר רחצה מרווח וחדר ארונות. כל אורח יכול ליהנות משירות של משרת אישי בתוספת תשלום.

במלון פועלים גם ספא Silk – שם אפשר להתפנק בכל אחד מ-6 חדרי הטיפולים (נפרדים לגברים ולנשים), שני מתקני חמאם, חדר אדים וסאונה. אפשר גם להתעמל במרכז הכושר הפועל במקום, או לרדת לחוף של השותפים העסקיים של המקום – Waldorf Astoria Dubai Palace Jumeirah, הזמין חינם לכל אורחי המלון וניתן להגיע אליו בנוחות בעזרת שירות ההסעות היומי מטעם המלון. המקום כולל מתחמי אירועים חיצוניים מקורים, אולם נשפים ל-700 אורחים ולא פחות מ-7 חדרי ישיבות מאובזרים לחלוטין.

לצד המלון תגלו את תיאטרון לה פרלה (La Perle) שנראה כאילו נלקח מלאס וגאס, אך מעוצב בהשראת העיר דובאי. מיקום המלון נהדר וכולל גישה נוחה להרבה מוקדי עניין – במרחק דקות נסיעה בודדות מאטרקציות חשובות בדובאי כגון בורג' חליפה (Burj Khalifa), ביזנס ביי (Business Bay) וקניון דובאי (The Dubai Mall), ומרוחק 20 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה הבינלאומי של דובאי ו-40 נסיעה משדה התעופה אל מחטום (Al Maktoum). שירות סדרן חניה (וואלט) זמין לאורחי המקום בחינם.

לפני שתזמינו חופשה בדובאי עם אוכל כשר במלון הפאר חבטור פאלאס דובאי, אולי תרצו לצפות בסרטון וידאו המתעד חופשה במלון:

להזמנת חדרים במלון

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחץ כאן

הוספת תגובה

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.