מלונות כשרים בחו"ל

מלון ספא כשר "הלגונה הכחולה" (Blue Lagoon), פאפוס קפריסין

אם אתם מתכננים חופשה בקפריסין, ומחפשים מלון כשר בפאפוס, שמציע ריזורט מפנק על שפת הים, ומשלב גם חוויה קולינרית כשרה, יתכן שמלון "הלגונה הכחולה" הוא המקום המתאים עבורכם. לא תמיד קל למצוא בחו"ל מלון, שמתאים לחופשה לדתיים ושומרי כשרות, ולכן מלון כשר בקפריסין יכול להיות פתרון נהדר. המלון ממוקם בלב אחד האזורים האטרקטיביים של קפריסין, קרוב לאטרקציות תיירותיות, והוא מציע אירוח איכותי ומזמין למשפחות ויחידים, שרוצים לחוות את האי השכן במיטבו בלי לבזבז זמן על איתור אוכל כשר בקפריסין או הכנת ארוחות באופן עצמאי.

המלון הכשר הלגונה הכחולה (Blue Lagoon Kosher Hotel – by Capital Coast Resort & Spa), הוא מלון ספא בדירוג של 4 כוכבים, הממוקם במתחם Capital Coast בעיר פאפוס שבקפריסין, במרחק 1.4 ק"מ מחוף דימה (Dimma).

המלון מציע ארוחות בוקר וערב במזנון עשיר ומגוון, בניהול שף ישראלי, עם כשרות בהשגחת הרב יואל קפלן שליט"א, הרב הראשי למדינת אלבניה. בנוסף, קיימת אפשרות להכין במלון כריכים כשרים לארוחת צהרים מחוץ למלון, במהלך טיולים או סיורים בעיר ובסביבותיה. לאורך כל שעות היום ניתן גם ליהנות מהפסקת קפה בלאונג׳ של המלון.

המלון נמצא באזור נוח ליציאה לסיורים וטיולים באתרים ובאטרקציות תיירותיות, כגון קברי המלכים (Tombs of the Kings) ותיאטרון מרקידיאו (Markideio). נמל התעופה הקרוב ביותר למלון "הלגונה הכחולה" הוא נמל התעופה הבינלאומי של פאפוס, שנמצא במרחק של 10 ק"מ ממקום האירוח.

חוות דעת של מבקרים על המלון

כיף להגיע למקום שהצוות מקבל אותך באהבה… ארוחת הבוקר הייתה טובה מאוד, שפע של בחירה ומיקום חדר האוכל היה בסדר. ביקשנו להיות חדר ליד חברים וביצעו הזמנה משותפת, אך החדרים שלנו היו מאוד רחוקים בטענה שיש עומס וזה לא היה נראה ככה!

היה כיף, ממליצים בחום, המחיר אולי יקר למה שמקבלים, אבל משרת את מה שרצינו. מקום נקי מאוד ומשרת מעולה את הציבור הדתי-חרדי ואת צרכיו. במקרה בחדר שלנו לא היה וילון בהיר אלא רק וילון מחשיך, היינו בקומת הבריכה מה שמנע מאיתנו לפתוח את הווילון כדי לקבל אור, אם היינו פותחים את וילון האפלה כולם יכלו לראות את המתרחש בחדר. יש לציין שביום השני לשהותנו הצוות אפשר לנו מעבר לסוויטה מפנקת, אך בחרנו להישאר בחדר שלנו כיון שבחדר היה ריח של סיגריות וה-"נוף" היה לכיוון אתר בניה- אז קצת היינו מאוכזבים אבל חייבים לציין שהשירות היה מעל ומעבר!!! לגבי האוכל – היה בסדר.

הנאה וחופש אמיתי. האוכל היה מצוין ובשפע. גם החדר היה מצוין עם נוף יפה (בחלק מהחדרים שפונים לים רואים רק מעט,) וממוזג טוב. החצר עם הנוף לים והמיטות שיזוף הייתה מדהימה. (החוף רחצה לא ממש צמוד אז זה נח). יש בריכה פנימית עם שעות נפרדות אבל היא נמוכה. היחס של הצוות היה ממש מעולה במיוחד הישראלים שבהם כמו רונן והשף. יש הסעה חינם מהשדה יש לתאם עם המלון ולהזמין דרך קישור וגם בחזור לגשת לקבלה יום קודם. הלובי מיושן ולא ממוזג וגם אין חלונות. כשמגיעים מהדרך ומחכים לצ'ק אין זה ממש מפריע וכך גם כשמחכים להסעה חזור. הזרם במקלחת חלש.

מומלץ ! השירות של הצוות במלון היה מעולה , הבריכה מקורה הייתה ממש טובה, אחלה ג'קוזי, וחוף יפה מאוד עם בריכה חיצונית ממש נאה. שהינו בסוויטת סופריור, ובכל אופן התחושה מהשירותים הייתה של אכסניה, קצת מבאס.

להזמנת חדרים



Booking.com

הוספת תגובה

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.