מלונות כשרים בחו"ל

מלון רובי פוס – Ruby Foo's, מונטריאול

מחפשים מלון במונטריאול, שבו תוכלו להשיג אוכל כשר? נוסעים לחופשה במונטריאול עם הילדים, ורוצים למצוא מלון שמתאים לאירוח משפחות שומרות מסורת? יתכן שרובי פוס הוא בדיוק המלון שאתם מחפשים. Ruby Foo's ממוקם בסביבה שקטה, קרוב למרכז העיר מונטריאול, וניתן למצוא בו ובסביבתו את כל השירותים שונים, הנדרשים למשפחות וליחידים שומרי כשרות.

מלון רובי פוס (Hotel Ruby Foo's) הוא מלון במונטריאול, קנדה, בדירוג של ארבעה כוכבים, המציע לאורחים שומרי כשרות מטבח כשר וקרבה למרכז הקהילה היהודית של מונטריאול (JCC, במרחק של כרבע שעה הליכה מהמלון), שם ניתן למצוא את כל השירותים הנדרשים לדתיים הנופשים בעיר.

ניתן למצוא במלון חדרים גדולים עם מיטות נפרדות, המותאמים למשפחות עם ילדים.

החדרים המצוידים במטבחון הכולל מיקרוגל, מקרר קטן, כיריים/תנור וכלי בישול. האפשרות של בישול עצמי בחופשה במונטריאול מהווה יתרון משמעותי לשומרי כשרות מול מלונות במונטריאול בדרך כלל.

כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, שולחן עבודה, טלוויזיה בכבלים ומכונת קפה. עוד ניתן למצוא במלון חדר כושר מאובזר, מרחץ אדים וסאונה.

המלון קרוב מאוד לתחנת המטרו נמור (Namur), הנמצאת במרחק של שלוש דקות הליכה ממנו, וממנה ניתן להגיע למרכז העיר מונטריאול בתוך כ-10 דקות. נמל התעופה הבינלאומי מונטריאול פייר אליוט טרודו (Montréal-Pierre Elliott Trudeau) נמצא במרחק של פחות מ-15 דקות נסיעה.

ביקורות מבקרים במלון:

התרשמתי מאוד מהתקשורת מול צוות המלון (התייחסות לפניות בדוא"ל). החדר שלנו היה נקי ונוח. הילד שלי בן 7 אהב את הבריכה. 5 דקות לרכבת התחתית (הקו הראשי) היו מאוד נוחים. בהחלט היה מזמין שוב. תמורה מעולה לכסף.

נווה מדבר מושלם כתחנה אחרונה בטיול משפחתי. החניה וצ'ק אין היו מהירים. הצוות היה ידידותי ומסביר פנים. החדרים הסמוכים היו נקיים, מודרניים ונוחים.

מיקום טוב. קרוב למרכז העיר אבל בלי ההמולה של מרכז העיר. הרבה אפשרויות למזון טוב בקרבת מקום ויש מסעדה הגונה במלון. חניה חינם.

התרשמנו מכך שהמלון ממתין שבועיים בין אורחים בחדר כדי להימנע מכל אפשרות של הדבקה ב- covid-19 מאורח קודם. החדר היה נקי ונוח מאוד.

להזמנת חדרים



Booking.com

הוספת תגובה

השאירו פרטים כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר

השכרת-רכב
הזמנת חבילות ספורט
כרטיסים לאטרקציות בחו"ל

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.